انتقاد پذیری
حالاها اکثر ما برای خرید یک جنس می رویم سایت دیجی کالا و نگاه می کنیم نظرات در مورد آن کالا چه بوده. قیمت آن را هم با بازار مقایسه می کنیم. اسنپ هم در نوع خودش یک شرکت خدماتی اینترنتی است. الان هر وقت از روز می توانی به اسنپ دکتر زنگ بزنی یا درخواست غذا و خوراکی از اسنپ بدهی. جالب این جاست که این دو مجموعه نظرسنجی برای خدماتشان را فعال کرده اند. مثلا تو می توانی در مورد غذایی که در اسنپ سفارش دادی، کیفیتش، کمیتش، برخورد پیک، زمان ارسال، بسته بندی نظر بدهی. اما... اما اگر در مورد خود این دو مجموعه شکایتی، حرفی، سخنی داشته باشی، چیزی تعریف نشده است (یا من ندیده ام.)
من به خود دیجی کالا و به خود اسنپ اعتراض دارم. البته در ایران خیلی چیز عجیبی نیست. در کشور ما از افراد و مجموعه های خرد می توانی انتقاد کنی اما به اصل موضوع؟ چنین گزینه ای تعریف نشده است.